Post by ficrateceche on Feb 28, 2022 23:05:38 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sword of Chaos - Fúria Fatal ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sword of Chaos - Fúria Fatal IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes generator edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Sword of Chaos - Fúria Fatal 2022 version ▞▞▞
WAAR IS UW ENGELSE VERSIE VAN DEZE APP?? IK BEN GENTERESSEERD IN HET SPELEN VAN DIT SPEL MAAR IK KAN DE ENGELSE VERSIE NIET VINDEN?! VERSPIL JE TIJD NIET JONGENS.. DEZE APP HEEFT GEEN ENGELSE VERSIE.. WE VERSPILLEN ALLEMAAL ONZE TIJD VOOR DEZE CRAP!
Leuk spel, ik wou dat je een Engelse versie had aangeboden
Valse advertentievideo van een ander spel op Instagram. Valse reclamevideo op insta
Deze game is zo raar, want als ik dit wil installeren, hangt het vast, ik heb geen apps en als ik het open, is het niet open
steen
GEWELDIG SPEL
Het blijft de hele tijd naar buiten komen, dat is zeker
Staat dit spel online?
Dit spel is erg goed, maar zou meer karakters kunnen hebben.
goed spel
Seru banget asikkkkkk!!
Jongens, hier is het ding: ten eerste, dit is niet Spaans, het is Portugees. Seconde; er is een engelse versie. Je hebt zojuist de verkeerde gedownload. Ga terug naar de zoekpagina en zoek de Engelse.
boordevol actie
Het is een leuk spel, maar soms geeft het rare fouten en sluit het vanzelf
... dit zijn leuke online games.. maar ik begrijp de talen niet echt. Ik gast het meer en heb een Engelse taal.. Dat is alles
HET IS HELEMAAL GEWELDIG!!!!!!!👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍...maar de volgende keer in het Engels.......
Het is een cool spel
Pls repareer de Engelse taal
Sword of Chaos - Fúria Fatal Action hiju
Nooit een saai moment bij het spelen van dit geweldige PRG-spel. Hou ervan!Hoge speelbaarheid en zeer interessant spel
gekke mt phoda
Maar, maak alstublieft Engels taal
Het is een goed spel en erg leuk en elke keer als ik een bord voel, speel ik dit spel en dit spel houdt me bezig met het spelen van dit spel
ゲーム すごいせす
ik kan deze taal niet begrijpen
Leuk spel..voeg moordenaarskarakter toe.
Zodat ze ons onze spelers op onze manier konden laten maken... de rest is oké
Engels Meer Engels nodig
Sword of Chaos - Fúria Fatal የእንቅስቃሴ txs
Net als de Engelse versie die niemand kan vinden? Hoe zit het met de titel en de details in het gedeelte waar de ontwikkelaar pronkt met zijn / haar dela andere apps lol als je het nog steeds niet kunt vinden? Niet willen kijken? Dat is gewoon lui en dom. Goede game, hoewel graphics moeilijke levels en geweldige hitte tegen andere spelers klinken
Goed spel maar heeft een Engelse taal nodig
Leuk spel maar ik versta de taal niet
Andere taal...
Corrigeer de taal om ENGELS te maken. Omdat ik geen Spaans versta. Ik hou echt van dit spel en ik zal het 5 sterren maken als je de taal verbetert. Bedankt, dit spel is helemaal geweldig.
leuk spel?
Ik heb niet gespeeld daarom maar één *
hou ervan
Wikke
Maak een online optie alstublieft
كلمات كراش - لعبة تسلية وتحدي من زيتونة Slovné hry detn
Ik versta de taal niet😭😭😭😭
leuk spel
De game is gewoon perfect, ik hield van het kerkersysteem, het MMO-gedeelte was geweldig en naar mijn mening is het enige probleem energie... als je geen energie meer hebt, moet je stoppen met spelen en wachten tot het weer vol is , zo niet, dan zou ik het 5 sterren geven
het is
Sword of Chaos - Fúria Fatal Akció ljr
Spel taik nyesel kalo download bikin rogi kuota aja....
GEEN ENGELS SUB